Nuffnang Ads

Thursday 23 February 2012

ANAK-ANAK CICI

ANAK-ANAK CICI
INI adalah foto anak-anak kepada Cici yang baru berumur enam minggu @ 
sebulan setengah.
SEBENARNYA saya pun tak sangka yang Cici ni mengandung.....
Yelah kan hari tu saya kata diaorng ni semuanya mcm baru lepas demam denggi....lemah je...tapi alhamdulillah..lah rezeki tuhan bg kat Ciki..dan saya numpang sekali...
   Cici ni adalah anak kandung siBintang bersama Tom..(anak first yang Bintang kandungkan)...Warna bulunya mcmBintang dan seperti anak-anak dia dlm gmbr sebelah ni....
   Cici lahirkan 3 ekor anak(seekor jantan,2 ekor betina).Gambar kat sebelah ni,Ginger (jantan,kesemua jarinya ada 24)dan Nemo (betina jarinya normal)dan seekor lagi warna hitam kelabu,gambarnya ada kat bawah juga betina dan jarinya normal...namanya Grace...




INILAH GRACE(jgn touching....ini untk dijual) Grace ni manja sikit..pastu kalau nak mkn ke,minum ke, selalu beralah.
      
............Ni kat atas ni Ginger,gambar kat bwh ni,kalau perasan,dia tunjukkan jarinya ada 6.Seperti biasa kucing ni kalau jarinya extra mesti badannya besar sikt berbanding adik-beradiknya yg lain...














MEREKA semua ni saya yg jaga semenjak mereka berusia 4 minggu.Saya letakkan betul-betul di depan rumah saya tapi still dlm kandang,kalau tak mesti Qayum(2 thn) dah kerjakan..Inipun kadang2 Qayum pergi kat kandang tu dia cucuknya mata kucing tu dgn jari.KADANG2 Qayum akan bg susu yg Qayum punya kat kucing.Haaaaa... apalagi dtng mak Qayum kena ta....la Qayum...kadang2 saya pun kena bebel sekali....
  ..........Tiba-tiba teringat pulak,kan skrng musim buah mata kucing,kadang2 Qayum panggil buah mata kucingtu (buah yauuu) sambil menunjukkan jarinya pada mata...kelakar pulak..tu yg agaknya dia cucuk mata kucing tu kot....
     APAPUN saya seronok tengok kucing2 tu ada depan mata saya.Kat kampung(kandang yg besar)ada lg anak kucing yg baru lahir(1minggu),pun saya rasa nanti saya nak bela dan jaga sendiri.
Nanti saya masukkan gambarnya dalam blog ni...tengoklah esok-esokke....
    OH YE...GRACE DAN NEMO TU SAYA BERCADANG UNTUK MENJUALNYA..HARGA DALAM SERIBU KE...TAPI BOLEH RUNDING LAGI...KALAU NAK BOLEH CALL SAYA DI NOMBOR 019-6691258 atau 013-3391258...sekian untuk kali ini...

No comments:

Post a Comment